miercuri, 11 aprilie 2012

Un oras de poveste








Sighisoara, un oras de poveste, avandu-si inceputurile in Epoca Medievala. Orasul in care am crescut si unde au luat nastere cele mai frumoase amintiri, unde am cunoscut cei mai deosebiti oameni si am legat prietenii pe viata. Farmecul de neconfundat al acestui oras medieval se evidentieaza mai ales prin mica cetate, de-a lungul careia am cutreierat stradutele pietruite si am urcat si coborat sutele de scari in pretiosii ani de liceu. Un loc unde timpul se percepe diferit, cu oameni care isi scriu povestea de viata asemenea domnitelor si cavalerilor din mult prea uitatul Ev Mediu.

4 comentarii:

  1. Nici n-ai idee de cand visez sa vizitez orasul asta..:))
    Totusi, candva poate voi si reusi.
    Oricum nu ma plang, si eu am crescut intr-un oras destul de frumos: Iasi. :D

    RăspundețiȘtergere