sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Autoportret intr-o oglinda sparta

Nu pot  scriu dacă nu  descriu. - Octavian Paler

Pentru ca am pomenit in postul precedent despre oameni si identificarea cu ceea ce iubeste fiecare, voi incepe o scurta descriere despre lucrurile care ma fac fericita, ceva ce iubesc.
Am reusit sa obtin cam tot ce mi-am dorit, mai am inca multe teluri de atins dar momentan am facut o pauza. Mi-am dorit mult timp un anumit lucru, dar neavand circumstante favorabile nu l-am putut obtine, nu stiu daca acum ar mai avea acelasi farmec, daca nu cumva ar fi prea tarziu. Am fost dezamagita, aveam speranta aceea ca se va putea.
Imi plac lucrurile simple si unice, ceva ce nu se gaseste la tot pasul. Ador citatele motivationale, ceva ce ma face sa adorm mai bine, imi place sa fiu motivata pozitiv, sa fiu inconjurata de astfel de lucruri care imi aduc o sclipire de fericire. Imi place sa citesc poezii, sa vad care e cea mai frumoasa, care mi se potriveste si unde ma identific. Nu le-am postat inca pe toate, dar in fiecare moment in care privirea imi ramane tintuita asupra unei poezii stiu deja ca aceea mi se potriveste pt un motiv sau altul. Imi place sa invat lucruri noi, sa am de unde le invata si totodata unde sa le expun.
Ador filmele politiste, gen Criminal Minds, acesta e preferatul meu. Aici nu ma identific cu criminalii dar imi place ca aproape mereu se face dreptate si apreciez personajele pt puterea lor si sacrificiul pe care il fac( ma refer la cei din FBI). Imi place tot ce tine de FBI; CIA si toate organizatiile astea.
In timpul liber pasiunea mea enorma cu care inebunesc fiecare persoana pe care o cunosc este tenisul de masa(ping-pong), m-as juca toata ziua. In rest in fiecare zi ma joc Conquiztador si ma enervez la culme cand nu ies pe locul I, dar deja prind experienta si am o memorie buna incat retin raspunsurile :D
In rest sunt recunoscatoare pentru persoanele din viata mea care imi dau motive de bucurie. Pot spune ca sunt greu de multumit pentru ca am asteptari de la cei din jur si cerinte. Dar nu consider ca e ceva neomenesc. Ma simt fericita daca persoana iubita ma imbratiseaza, ma tine de mana sau pur si simplu imi trimite un mesaj. Imi plac persoanele sincere, care au curajul sa spuna ceea ce simt. Nu imi place sa ma ascund dupa deget, sa ma prefac ca totul e bine cand defapt nu e. Si pentru asta e nevoie de comunicare. Imi place sa vorbesc si sa exprim ceea ce simt chiar daca prin asta nu pot face fericita pe toata lumea, nu imi place ipocrizia.
Imi place sa stau de vorba cu persoane de la care am ce invata, apreciez persoanele care au o cultura generala, bunul simt, arta aceea a conversatiei. Mi-a placut cand a spus cineva ca iubeste simplitatea inimii si complexitatea mintii. Nu e de ajuns ca stii mereu ce sa spui, trebuie sa fi si capabil sa te folosesti de ceea ce sustii, nu sa fi de ajutor cu sfaturi pentru altii.
Eu sunt fericita cand imi propun ceva iar apoi reusesc. Sunt fericita cand cei la care tin sunt bine, familia si prietenii. Poate pentru unii a devenit banal sa zici ca lucrurile marunte iti aduc fericirea, dar asa e. Cateodata iti doresti ceva poate neinsemnat pt altii si nu ai parte. In schimb ai parte de orice altceva ce si-ar dori majoritatea si nu esti la fel de fericit.
In general nu imi place sa calatoresc foarte mult, ma simt bine in locurile pe care deja le cunosc si cu persoanele pe care le cunosc. Insa am petrecut cateva veri in Spania si au fost cele mai frumoase momente, e o tara foarte frumoasa, daca ai timp sa vizitezi acele locuri e ceva nemaipomenit. Cateodata imi doresc enorm sa ma intorc acolo, de fiecare data defapt cand sunt suparata imi doresc sa pot pleca in locul unde pot fi mai fericita. Si ca sa nu uit imi plac animalele, am o pisicuta pe care o iubesc foarte mult, e cea mai dragalasa si astfel am ajuns sa ma atasez de orice alta pisicuta pe care o vad :)
Astea sunt o parte din lucrurile care imi plac.

Pe de alta parte sunt si lucruri care imi displac. In general nu pot face ceva ce nu imi place, ma motivez ca defapt in viata din 10 lucruri 9 nu iti plac dar tot trebuie facute. Atunci cand imi place ceva e foarte usor de facut, si cand nu, imi trebuie ceva timp sa ma mobilizez.
Nu imi place falsitatea, ipocrizia. Atunci cand sustii ceva sa ai curajul sa o faci pana la capat, e trist sa descoperi pe parcurs ca majoritatea din lucrurile care le stiai cumva sunt altfel doar pentru ca cineva nu a avut suficient curaj sa ti le expuna de la inceput.
Nu imi plac persoanele care nu au suficient curaj sa lupte pentru ceea ce isi doresc, care traiesc in lumea lor si mai au si impresia ca e bine ceea ce fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu