vineri, 27 ianuarie 2012

Iubesti ceea ce esti

Sentimentul acesta de empatie se adevereste tot mai mult. Ne oglindim in lucrurile pe care le iubim, in imaginea persoanei pe care o iubim. Si ajungem sa fim ceea ce la un moment dat am iubit, defapt ceea ce ne-am imaginat ca iubim. Dincolo de realitate, fiecare vede obiectul iubit/persoana iubita diferit/a. Tindem sa vedem mai mult decat exista din cauza acestui sentiment, avem o stare de beatitudine care ne impiedica sa vedem si spinii trandafirului. In cazurile in care nu iubesti pe cineva opus tie si aveti o pasiune doar de dragul ca sunteti atat de diferiti, se mai intampla sa gasesti anumite legaturi, o scanteie in ochii unei persoane asemanatoare tie. Si ma intreb, cum te poti descrie tu prin ochii persoanei pe care o iubesti ? Cat de bine o cunosti ca sa iti dai seama cum esti tu si ceea ce preferi. Atunci cand faci o alegere, o faci pentru ca in sinea ta chiar crezi ca exista o conexiune. Atunci cand alegi sa fi cu cineva o faci pentru ca te asemeni lui. Iar acum vine partea in care descoperi ca nu e totul atat de roz. Si brusc persoana pe care tu credeai ca o ai alaturi nu e tocmai cea de la inceput. E posibil ca nici tu sa nu mai fi acelasi, sa fi confuz ca in mod obisnuit ai fi gandit mai limpede.
Si uneori facem greseli dar e fix ceea ce ne dorim la momentul respectiv. Oricat am regreta apoi, nu are rost. La un moment dat am avut exact ce ne-am dorit si lucrurile nu au mers pentru ca nu am fost capabili sa pastram ceea ce am avut. Cand iti dai seama ca persoana pe care o iubesti nu e cea pe care tu ti-ai imaginat-o e tarziu sa regreti. Si asta inseamna ca iubesti ceea ce esti. Iubesti ceea ce ajunge sa fie cineva. E alegerea ta daca decizi sa il mai iubesti si in continuare. Deschide bine ochii si observa ceea ce se intampla in jurul tau, viata trece pe langa tine in timp ce tu iti faci alte planuri. De multe ori ceea ce iti doresti e fix in fata ta, sunt sanse pe care o data ce le lasi sa treaca, sunt bune duse. Descrieti iubirea pt a putea vedea ce iti doresti cu adevarat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu