miercuri, 16 mai 2012

Un nou inceput

Se apropie sfarsitul unei etape de maturizare. Toti acesti 4 ani imi trec prin fata ochilor in astea cateva zile care au mai ramas pana la final. Imi amintesc ca ma intrebam inainte de inceperea liceului "oare cum voi fi peste 4 ani" .. Stiu ca aveam multe intrebari. Ma vedeam o avocata in devenire, simteam ca eu voi face dreptate, ca eu voi avea ultimul cuvant. Voiam sa rezolv probleme existentiale, inca de mica.
Anii au trecut unul cate unul, asteptam cu nerabdare inceperea noului an, precum asteptam si terminarea lui. Prin vacanta aveam momente cand imi era dor de atmosfera aceea, imi era dor de colegi.
Acesti 4 ani au fost laolalta cu bune si rele. Timpul a trecut parca zburand, am crescut, am invatat atatea lucruri. Liceul a fost puntea mea de lansare si a tuturor absolventilor. A fost o etapa frumoasa, imi raman amintiri placute, intamplari care nu vor mai avea loc. Tot ce s-a petrecut in acesti 4 ani de liceu a fost baza pentru dezvoltarea mea spirituala. O sa fiu mereu recunoscatoare tuturor profesorilor pentru munca depusa, pentru dragostea si devotamentul lor. Ne-au transmis o parte din cunostiintele lor, fiecare dupa cum a putut mai bine.
Mi-ar fi placut sa termin un profil real, astfel as fi avut mai multe posibilitati de alegere acum. M-am gandit sa ma inscriu la facultatea de Stiinte Politice. La ideea cu Facultatea de Drept am renuntat pe parcurs. Acum am doua alegeri: Limbi moderne aplicate Engleza-Germana, sau Stiinte Politice. Momentan prefer Stiinte Politice, pentru engleza si germana pot face in paralel cursuri, in special la germana. Imi place sa lucrez cu oamenii, imi place sa comunic si m-as vedea undeva unde sa imi pot exprima punctul de vedere si sa am si dreptate, daca se poate.
Acum anii care urmeaza vor fi esentiali pentru ceea ce voi deveni. In functie de ce alegeri fac, de cat de mult ma straduiesc depinde viitorul meu. Daca e vorba de invatat stiu ca nu voi avea probleme, imi e usor sa ma adaptez in orice mediu si cred ca intr-un oras mai mare voi avea alte oportunitati.
Mai trebuie doar sa ma gandesc la un discurs de sfarsit de an.. voi reveni cu poze de la defilarea claselor a XII-a si cu discursul intocmit.

Un comentariu: